Засвідчення справжності підпису на документах
(у тому числі на заявах, афідевітах, статутах, перекладах, банківських картках)
Необхідні документи для засвідчення справжності підписів на заявах, статутах та інших документах
Для фізичних осіб:
- Паспорт громадянина України/ паспорт громадянина України для виїзду за кордон/посвідка на проживання в Україні або переклад національного паспорта (для іноземних громадян). Звертаємо увагу на наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку);
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Для юридичних осіб:
- Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Статут;
- Протокол/рішення, наказ про призначення посадової особи, яка уповноважена за статутом діяти без довіреності;
- Якщо від імені юридичної особи діє представник, уповноважений за довіреністю – посвідчена нотаріально довіреність;
- Паспорт підписанта;
- Печатка юридичної особи (за наявності).


Засвідчення справжності підпису перекладача:
- Паспорт перекладача;
- Реєстраційний номер облікової картки платника податків перекладача;
- Диплом перекладача;
- Оригінал документа, який перекладається;
- Текст перекладу.