Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Засвідчення справжності підпису на документах

(у тому числі на заявах, афідевітах, статутах, перекладах, банківських картках)

Необхідні документи для засвідчення справжності підписів на заявах, статутах та інших документах

Для фізичних осіб:

  1. Паспорт громадянина України/ паспорт громадянина України для виїзду за кордон/посвідка на проживання в Україні або переклад національного паспорта (для іноземних громадян). Звертаємо увагу на наявність в паспорті вклеєних фотографій при досягненні особою 25-річного або 45-річного віку);
  2. Реєстраційний номер облікової картки платника податків.

Для юридичних осіб:

  • Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
  • Статут;
  • Протокол/рішення, наказ про призначення посадової особи, яка уповноважена за статутом діяти без довіреності;
  • Якщо від імені юридичної особи діє представник, уповноважений за довіреністю – посвідчена нотаріально довіреність;
  • Паспорт підписанта;
  • Печатка юридичної особи (за наявності).

Засвідчення справжності підпису перекладача:

  1. Паспорт перекладача;
  2. Реєстраційний номер облікової картки платника податків перекладача;
  3. Диплом перекладача;
  4. Оригінал документа, який перекладається;
  5. Текст перекладу.